cecilianordstroms

2012-11-12
08:54:29

Godmorgon!
Vaknade strax innan klockan 7 idag för att köra älsklingen till jobbet. Kan lova att det tog emot att gå upp haha...
Gjorde lite utfalls övningar när jag och hunden promenerade i skogen igår och nu märks det hur otränad jag är!! Känner av det i låren faktiskt! ;) Hoppas inte att min äldsta bror läser detta bara, då lär han hämta mig och se till att jag tränar varje dag tills jag endast består av en pöl med svett :D 
 
Menmen, nu njuter jag som vanligt av en kopp kaffe! Det bästa på morgonen hihi ! 
 
Vet att det inte är så mycket nya bilder är i bloggen just nu, men min usb sladd till mobilen är ganska trasig om man säger så.. Så därför blir det mycket gamla bilder tills jag fixat ny telefon ;) 
 
puss&kram♥
 
 
 
haha gammal bild på mig och älsklingen <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: