cecilianordstroms

2012-11-20
09:13:36

Generatorrem och ny mobil?
Hejhopp! 
 
Myser i soffan med Zuki och kollar lite på mobiler. Behöver en ny men kan verkligen inte bestämma mig för vad jag vill ha för någon.. Tycker det är så svårt haha! Får väl se vad det blir ;) 
 
Ska dricka lite mer kaffe och söka jobb innan jag ska dra iväg och byta generatorremmen på bilen.. Så hoppas vi att det inte blir några problem med den på ett bra tag framöver sen.
 
Ikväll blir det dessutom lite mer jobb:D jobbade lite igår och blir samma tider idag. Sen blir det jobb på torsdagen också! Woho! 
Hoppas att jag hittar ett jobb snart bara som jag kan vara på varje dag och inte bara ibland.. Men än så länge får jag vara glad så fort de ringer och vill att jag jobbar ;) 
 
Nu ska jag fixa lite här så ni får ha det så bra så länge! 
 
puss&kram♥
 
 
Våran gård :D 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: