cecilianordstroms

2012-11-11
20:33:38

Gammalt hus och starka vindar
Hej hopp! 
 
Sitter i vardagsrummet här hemma och lyssnar på hur det knakar mysigt i huset. Blåser ganska mycket ute och eftersom huset är gammalt så låter det lite är och var :) 
Oftast är det mysigt iaf, men jag lovar att jag kan skrämma upp mig själv ganska bra dessutom haha! Tur jag har en busig hund här hemma som får mig att tänka på annat;)
 
Imorgon är det måndag igen.. Vilket inte innebär så mycket för mig egentligen eftersom jag inte har ett fast jobb just nu :/ Men älsklingen ska till jobbet och jag har ett helt hus att städa så helt sysslolös blir jag ju inte iaf haha ;D 
 
Nee nu ska jag fortsätta busa här hemma, så får ni ha en fortsatt mysig kväll! 
 
puss&kram 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: