cecilianordstroms

2012-12-12
23:39:38

Träning! :)
Hejsan!
 
Tänkte bara passa på att skriva av mig lite innan jag ska krypa ner under täcket och sova! 
 
Har bestämt mig för att ta tag i träningen nu igen och verkligen försöka hålla fast i det den här gången :) 
Gick med min lillasyster och skaffade ett gymkort idag så nuär det inte lika lätt att strunta i träningen haha ;) 
Har tröttnat på att vara så trött och inte orka så mkt som jag vill, dessutom skulle jag inte ha något emot mer muskler och välbyggd kropp! 
 
Så imorgon bitti kör vi på första passet och ska känna efter lite hur jag vill lägga upp min träning! Ska bli riktigt roligt att komma igång igen! 
Dessutom vet jag att min Älskling stöttar mig och vill att det ska gå bra för mig när jag nu bestämt mig för det här! 
 
Nu ska jag sova så jag orkar med att träna imorgon ;)
 
puss&kram♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: