cecilianordstroms

2012-12-01
18:25:47

Längtar hem..!

Hejsan!
Just nu bloggar jag från min kaffepaus på jobbet:) är inne på andra passet idag, började klockan 9 imorse och slutar halv 10 ikväll! Så en kaffe paus är jag värd;)

Just nu längtar jag hem kan jag lova.. Vill hem till min älskling och bara känna hans armar runt mig! Är i stort behov av mys och kramar ikväll känner jag:) Så tur att min andra halva är hemma ikväll<3
Dessutom ska jag träffa min fina vän Amanda ikväll, så får kramas ännu mer :)

Menmen, inte mkt kvar av jobbdagen nu! Sen ska jag ladda inför morgondagens jobb:)

Hoppas ni har en rolig lördags kväll!:)

puss&kram<3

Ps. Bjuder på en bild på mig tagen just nu.. Hahahaha snacka om sliten tjej där!
Andra bilden är från när jag åkte mellan de olika jobben, ÄLSKA SNÖ!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: