cecilianordstroms

2012-12-16
00:14:34

Framtid

Hejsan!

Ligger i soffan och ska sova alldeles strax. Slutade jobbet kl.22 och börjar imorgon bitti igen kl 7.15;) Så jag kan behöva lite sömn haha! Får hoppas jag somnar bara, har en tendens till att inte kunna sluta tänka eller titta på tv haha!

Har funderat en del det senaste på vad jag vill göra i framtiden. Insåg ju innan sommaren att det inte var lärare jag ville bli, men tänkte försöka se om jag kunde få tillbaka motivationen lite. Det fick jag dock inte, så bestämde mig för att avsluta den utbildningen och istället försöka jobba. Och det är precis vad jag har gjort det senaste, jobbat som vikarie på olika ställen för att få lite andra tankar. Nu några månader senare är mina tankar väldigt starka när det gäller att bli ambulanssjuksköterska!:)
Det är faktiskt något jag har funderat på ett tag och det känns verkligen som något jag skulle trivas att jobba med!

Därför tänker jag vid nästa tillfälle söka Sjuksköterskeutbildningen och påbörja en ny väg framåt!

Haha men det blir då det, nu ska jag börja med att sova;)

puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: