cecilianordstroms

2012-12-11
19:47:59

Borlänge :D

Hejsan!

Dåligt bloggat här de senaste dagarna.. Har inte kunnat blogga med mobilen och inte orkat sätta mig vid en dator haha!

Torsdag-söndag spenderade jag i Borlänge hos pappa:) Umgicks med honom och Heléne,men mest av allt med mina bröder!

Blev lite tv-spel (jag var bäst), ett skitjobbigt pass på gymmet, MASSA skratt och roliga berättelser!
Dessutom firade vi pappa med jättegod mat och mysigt sällskap! Passade även på att hälsa på Farmor och kolla på gamla bilder tillsammans:)

Har hunnit med att busa med pappas lilla valp Charlie också hihi! Lite mindre än min om man säger så;)

Nu är det jobb som gäller istället! Gick intro-natt igår och ska göra det samma idag!:) Får hoppas jag lyckas hålla mig vaken haha, trött.se;)

Nu ska jag dricka kaffe och piggna till lite iaf!

puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: