cecilianordstroms

2012-08-20
12:44:53

This Day!
Hejsan allihop!
Hade tänkt bjuda på lite mer bilder från gårdagen, men får nog göra det ikväll för sladden till mobilen ligger i bilen..
Men än så länge idag har jag hunnit tvätta lite , går inte tvätta hur mycket so mhelt när vädret är kasst eftersom jag inte har mkt plats att hänga det på inomhus:( Har även hunnit promenera med Zuki och lekt en stund i trädgården!
Dessutom har jag gjort något som jag inte trodde jag skulle göra.. Jag ringde till Blodcentralen i Skövde alldeles nyss och sa att jag ville boka en tid för att testa om jag kan bli blodgivre..!!!
Tro mig jag är mycket förvånad över mig själv, då jag inte riktigt tycker om att ta blodprov x)
Ska dit redan imorgon och jag ser trots allt lite fram emot det :D
Nu ska jag göra mig iordning lite och dra mig in mot stan för att träffa min underbara vän Amanda! :)
Ha en toppen dag allihop så skriver jag mer ikväll!
Kiss&Hug♥
Kommentarer:

Sv: Åh tack!

2012-08-20 @ 13:47:18

Nu är dagens blogg avslutat :)

Klicka in och se om just du vann.



Direkt länk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-ar-avslutad.html#comment

2012-08-20 @ 17:05:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: