cecilianordstroms

2012-08-17
11:29:45

Puh..!
Hejsan!
Nu är det allt betydligt mer städat här än det var innan haha! Känns otroligt skönt och det luktar gott :) Hade faktiskt städ-hjälp idag dessutom, en av Älsklingens kompisar är här, nu ligger den stackar'n och sover på soffan helt utslagen haha! I'm evil mohaha!
Både tvättmaskinen och diskmaskinen är igång så medans det blir klart tar jag en liten paus. Dricker kaffe (såklart) och har ätit havregrynsgröt med blåbär, yummi!
Ska snart ut på en andra promenad med Zuki också, var bara tvungen att fylla på med energi om jag ska orka gå hahaha :D
Hoppas alla har en bra dag där ute!
Kiss&Hug♥
Hittade lite bilder på mig som jag tog i våras :)
Kommentarer:
#1: Rebecca

kikar in :)

2012-08-17 @ 11:53:51

Hejsvej! Nu har jag DAGENS BLOGG.

Missa inte chansen inför fler besökare!

Klicka bara in på min blogg och skriv i inlägget att du är med. ♥



Direktlänk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/august/nu-kor-vi-dagens-blogg.html#comment

2012-08-17 @ 17:27:25
#3: Jessica

Fina bilder! :D

2012-08-17 @ 21:30:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: