cecilianordstroms

2012-08-23
07:39:01

Oj då hör var det tyst..!
Hejsan!
Jag har verkligen inte orkar blogga dom senaste dagarna, men nu så!
Det största som har hänt kanske är den att jag var på sjukhuset i tisdags för att kolla om jag kunde bli blodgivare som jag skrev tidigare och JAG KAN BLI BLODGIVARE! :D Hihi!
Ska tillbaka dit idag med min älskade vän Amanda för att hon också ska kolla samma sak:) Hon blev allt lite sugen när hon var med mig där inne;)
Haha helt otroligt att vi båda bestämmer oss för att göra detta när ingen av oss egentligen gillar att ta blodprov! :D
Men det kommer säkert gå bra! :)
Nu ska jag äta upp min frukost och kolla lite på tv sp jag vaknar, sen blir det promenad med Zuki!
Kiss&Hug♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: