cecilianordstroms

2012-08-15
20:15:14

Dagen som gått !
Hejsan!
Har inte hunnit blogga mer idag som jag hade tänkt, det kom en hel del annat skoj i vägen!
Under dagen har jag hunnit tvätta, städa lite, lekto och promenerat med hunden och träffa min underbara lillasyster!
Åkte till min syster Lydia och vi lagade mat tillsammans, kollade på serier och myste med lite kaffe och choklad! MUMS! Sen följde hon med mig hem en snabbis och lekte med hunden innan jag åkte och hämtade Älsklingen som slutade jobbet. Vi åkte sen in till stan för att lämna ett minneskort till en kompis och prata lite skit;)
En stund senare rullade vi hemåt och nu har jag hunnit promenera, gräva ur en rabatt, diska all disk och nu tar jag det bara lugnt!
Dock verkar hunden ha fått massa energi från ingenstans precis just mu och springer omkring och rör till det så får nog ta på mig skorna igen och ta ytterligare en promenad! :)
Kan hända att jag slriver sen igen och bjuder på lite mer bilder!
Kiss&Hug♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: