cecilianordstroms

2012-08-16
09:38:25

A walk in the sun!
hejsan!
Nu har jag och Zuki varit ute oh promenerat i solen! Fy fan vad skönt det är att ta en morgonpromenad varje dag! är så glad att vi skaffade hund annars hade jag aldrig gått ut och gått så mycket som jag gör nu :) efterso hon är en stor hund som kräver mycket motion blir det ofta ganska långa promenader både längs vägen men framförallt i skogen. Blir till att både gå upp och ner och ibland springa mellan träd så jag tror minsann att även jag har förbättrat min kondition en del haha :D
Tänkte bjuda på lite bilder nu, wiho! Sen ska jag hämta en ny kopp kaffe för hann inte riktigt dricka upp den första eftersom Zuki var ivrig på att komma ut :)
bebis♥
haha ser lite arg ut på bilden och har dessutom tröjan ut och in ! Så går det när man är trött på morgonen haha!
Kommentar:
#1: Simone

Sv: Tack så jätte mycket! :) Vilken söt liten vovve du har! En av mina favorit raser!

2012-08-16 @ 11:00:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: